Dogodki

Knjižni blogerji – bralci z občinstvom

BlogerjiDrustvoZaloznikov

Predstavitev slovenskih knjižnih blogerjev in oblik sodelovanja z založniki
Možnost individualnih pogovorov in dogovorov za konkretno sodelovanje

Predavateljica: Alenka Štrukelj (Literarna lekarna)
Datum: četrtek, 24. 10. 2019, 14.00‒15.30
Kraj: Trubarjeva hiša literature (Stritarjeva ulica 7, Ljubljana)

V času, ko tudi knjižno založništvo obupuje nad situacijo, v kateri se je znašlo zaradi upada prodaje, ker se nakupovalne navade (tudi) v Sloveniji obračajo od knjig, se vsi trudimo najti nove poti, kako spraviti knjigo do bralcev in še posebej do kupcev. Eno od učinkovitih možnosti ponujajo knjižni blogerji – bralci z občinstvom, ki so ravno zaradi svoje ciljne publike in zaupanja, ki ga pri njej vzbujajo, lahko uspešen kanal za promocijo branja in kupovanja knjig. V predavanju Alenke Štrukelj boste izvedeli, kdo so, kako lahko stopite v stik z njimi in kakšne so prednosti sodelovanja z njimi, pa tudi katere oblike sodelovanja z založbami in knjigarnami ponujajo knjižni blogerji in bookstagramerji v Sloveniji in tujini. Dobili boste uporabne ideje, kako bi še lahko nadgradili promocijo in dvignili prodajo svojih knjig.

Alenka Štrukelj je po izkušnjah piarovka, po duši zavzeta bralka. Je avtorica bloga Literarna lekarna, s katerim navdušuje ljudi za branje kakovostnih knjig. Z Društvom Bralna značka Slovenije sodeluje pri promociji projekta Nacionalni mesec skupnega branja 2019 ter je pomočnica urednice revije o knjigah in branju Knjigopis. V Mestni knjižnici Kranj že tretje leto vodi bralno skupino. Dobro pozna knjižnoblogersko sceno pri nas in na Hrvaškem, prek družbenih medijev pa tudi v tujini.

Po predavanju bo čas tudi za individualne pogovore s prisotnimi knjižnimi blogerji in bookstagramerji: Alenka Štrukelj (Literarna lekarna), Nina Kožar (Knjigobežnice), Urška Bračko (Booknjiga), Kim (Knjižna Polička), Sam Coraci (Sammy in the Book World) in drugi. Dogovorili se boste lahko že za konkretno sodelovanje, zato imejte s seboj izvode svojih knjig zanje.

Za člane Društva slovenskih založnikov je dogodek brezplačen.
Cena za nečlane je 25 EUR (velja do zapolnitve mest, prednost imajo člani).

Obvezna prijava:
Prijave zbiram do 21. 10. 2019 na e-naslovu natasa.detic@ocean-si.com.

Vabljeni!

Kako uspešno prodajati knjige v času, ko knjižne naklade padajo

maja_golob

Predavateljica: Maja Golob (Spago, d.o.o.)
Datum: četrtek, 23. 5. 2019, 14.00‒15.30
Kraj: Trubarjeva hiša literature (Stritarjeva ulica 7, Ljubljana)

Cilji predavanja: motivacija, navdih in praktične ideje za udeležence

Upadanje naklad in s tem upadanje prihodkov ter zaostrene tržne in gospodarske razmere založnike vsak dan postavljajo pred izziv: Kako uspešno tržiti in prodajati knjige v času, ko knjižne naklade padajo? Čeprav znajo izdati dobro knjigo, to namreč še ni dovolj. Treba je najti bralce zanjo.

Z dobro načrtovano in proaktivno komunikacijo s potencialnimi bralci lahko znatno povečamo prodajno uspešnost knjige. Na predavanju se bomo dotaknili glavnih izzivov slovenskih naročnikov s področja trženja. Spoznali  boste, zakaj je pomembna blagovna znamka založnika in kaj nanjo vpliva, zakaj zniževanje cen ni najboljša taktika, kako povečati vrednost knjige v očeh kupca in kako pridobiti zanimanje medijev, tudi če je avtor neznana oseba. Na konkretnem primeru boste spoznali, kako je z učinkovito kombinacijo tradicionalnih in digitalnih kanalov, proaktivnim komuniciranjem ter ponovno uporabo vsebin mogoče multiplicirati prodajni učinek.

Format

Predavanje je zasnovano kot preplet teorije in prikaza konkretnega primera iz prakse. Udeleženci pridobijo praktične ideje, ki jih lahko uporabijo takoj.

Vprašanja udeležencev

Po predavanju bo predavateljica odgovarjala na vprašanja, ki se bodo udeležencem porodila med poslušanjem. Vabim vas, da vprašanja na temo predavanja in konkretne izzive, s katerimi se trenutno spopadate, pošljete tudi že vnaprej na e-naslov natasa.detic@ocean-si.com, da jih bo avtorica že vključila v predavanje.

Vrednost predavanja je 40 EUR na udeleženca. Za člane Društva slovenskih založnikov je predavanje brezplačno. Cena za nečlane, če se pridružijo v terminu 23. 5. ob 14.00, je 25 EUR (velja do zapolnitve mest, prednost imajo tisti, ki se prej prijavijo).

Obvezna prijava

Prijave zbiram do 14. 5. 2019 na e-naslovu natasa.detic@ocean-si.com.

Predavateljica

Maja Golob  je univ. dipl. ekonomistka, svetovalka za marketing in odnose s strankami, predavateljica, mentorica, poslovni coach, avtorica številnih člankov in knjige Ne čakaj na vikend. Verjame, da so v poslu najpomembnejši ljudje in odnosi, kar pomembno zaznamuje tudi njeno delo, ki je že 27 let povezano z marketingom in prodajo.

Podjetjem pomaga pridobivati in ohranjati stranke, pri tem pa uporablja znanje in izkušnje, ki jih je pridobila z vodenjem marketinga v mednarodnem podjetju (11 držav) ter pri sodelovanju z več kot 80 naročniki, uglednimi podjetji iz različnih panog.

Je aktivna članica in vodja sekcije za direktni marketing in prodajo Društva za marketing Slovenije, gostujoča predavateljica na Gea College ter predavateljica na poslovnih in drugih dogodkih doma in v tujini.

Izzive založnikov pozna iz prve roke: knjiga Ne čakaj na vikend, v kateri je opisala svojo pot z roba izgorelosti, je že drugič razprodana, izšla pa je tudi v angleškem jeziku.

MG1
MG2
MG3
MG4

Udeležili smo se Kulturnega bazarja v Cankarjevem domu.

Kulturni-bazar_w

Knjižne uspešnice na tujem in pri nas

Delavnica-2017---Rugelj Delavnica-2017---splosno Delavnica-2017---Kovac kovac-rugelj---uspesnice-2017_1

Vabilo na predavanje za založnike in knjigotržce

Datum: sreda, 15. 2. ob 14. uri

Trajanje: 3 šolske ure; od 14.00 -16.30

Lokacija: Trubarjeva hiša literature, Ljubljana

prof. dr. Miha Kovač in dr. Samo Rugelj

Vsebina:

  • Kako nastanejo knjižne uspešnice?
  • Se jih lahko napove?
  • Se jih lahko ustvari?
  • Kdaj knjiga postane knjižna uspešnica?

O tem in še čem bosta govorila: prof. dr. Miha Kovač, (so)avtor nove knjige Ime česa je konec knjige, ki se bo posvetil knjižnim uspešnicam na tujem in lestvici najbolj prodajanih knjig Naj 10 v slovenskih knjigarnah, ki je obstajala skoraj pet let, ter pojasnil nekaj mehanizmov, ki knjigo spremenijo v uspešnico, in dr. Samo Rugelj, urednik revije Bukla in založnik, ki bo slovenske knjižne uspešnice iz zadnjega obdobja razporedil v različne kategorije ter razmišljal o tem ali se da z veliko stopnjo verjetnosti kake tipe knjige že vnaprej planirati za knjižno uspešnico.

VLJUDNO VABLJENI!

Prijave (do 13. 2. 17) na: helena.kovacevic@dzs.si
Cena za člane DSZ, DSK in knjižničarje brezplačno,
za ostale 15 €.

Ta stran uporablja piškotke in brez njih ne deluje. Tu izveste več o piškotkih.